تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد رضا شریفی نیا در کنار علیشمس | جایگزین چاووشی در سنتوری 2 کیست

تاریخ نشر : جمعه 29 بهمن 1395 مشاهده : 144 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

محمد رضا شریفی نیا در کنار علیشمس | با انصراف محسن چاوشی از حضور در قسمت دوم فیلم «سنتوری» گزینه‌های تازه‌ای برای جایگزینی او مطرح می‌شود.

علیشمس در کنار محمد رضا شریفی نیا

کار پیدا کردن گزینه مناسب برای جایگزینی محسن چاوشی هنوز به پایان نرسیده است و هر از چند گاهی نام خواننده جوانی در این رابطه به میان می‌آید. در تازه‌ترین نمونه خواننده‌ای به نام «علیشمس» تصویری از خودش و محمدرضا شریفی‌نیا در اینستاگرام منتشر کرده و از گپ خود با او درباره «سنتوری» خبر داده است.

محمد رضا شریفی نیا در کنار علیشمس

در قسمت اول فیلم «سنتوری» به کارگردانی داریوش مهرجویی، بهرام رادان نقش خواننده‌ای سنتورنواز را بازی می‌کرد. در آن فیلم از صدای محسن چاوشی استفاده شده بود.

خبر آنلاین

اخبار مرتبط :

ماجرای ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا + عکس

آزيتا حاجيان ، پس از جدايي از محمدرضا شريفي نيا + عکس

حرف های جنجالی محمدرضا شریفی نیا و جواب خاص پرویز پرستویی به این حرف ها + تصاویر

محمدرضا شریفی‎نیا و دخترانش عزادار شدند +عکس

جواب تند محسن چاوشی به شریفی نیا و مهرجویی/اصل ماجرا از دستمزد 500 میلیونی تا کنایه شریفی نیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد رضا شریفی نیا در کنار علیشمس | جایگزین چاووشی در سنتوری 2 کیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..