تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلنگ وحشی دختر را با خود به جنگل برد +عکس

پلنگ وحشی به طرز باورنکردنی وارد خانه شد و دختر نوجوان هندی را که در کنار مادرش خوابیده بود را ربود . جسد قربانی بیرون از روستا کشف شد.

دختر 12 ساله هندی در خواب بود که پلنگ وحشی او را به طرز هولناکی کشت .

حادثه مرگ هولناک دختر نوجوان هندی زمانی رخ داد که او کنار پدر و مادرش خوابیده بود . جسد زخمی دختر لابه لای گل و لای بیرون از روستا کشف شد .

پلنگ وحشی دختر را با خود به جنگل برد +عکس

" رانجیت سینگ " دختر هندی بینوا در کنار خانواده اش در حیاط خانه خوابیده بود ، نیمه شب پلنگ با دندان هایش گردن او را گرفت و بدون آنکه کسی متوجه شود دختر را از خانه بیرون برد . مادر قربانی بی خبر از حادثه حوالی ساعت 4 صبح از خواب بیدار شد و متوجه نبود دخترش شد ، دقایقی جستجو کرد اما اثری از فرزندش نیافت. خانواده دختر نوجوان با کمک اهالی دیگر روستا به جستجو پرداختن و جسد بی جان را در حوالی خروجی روستا یافتند . 

آثار دندان های پلنگ روی گردن دختر و رد کشیده شدن بدنش روی زمین تکرار دوباره حمله پلنگ به اهالی این روستا را ثابت کرد . چند ماه پیش هم پلنگ وحشی به یکی از خانه های روستا حمله کرده بود که بدون وارد کردن آسیب به اهالی فرار کرده بود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلنگ وحشی دختر را با خود به جنگل برد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..