تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آوای ملکوت در بیت امام راحل طنین‌انداز شد

گوه فعالیت‌های قرآنی: محفل قرآنی آوای ملکوت به میزبانی بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محفل قرآنی آوای ملکوت عصر پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه در بیت تاریخی امام راحل در خمین با حضور بانوان قرآنی برگزار شد. در این محفل ۶ نفر تلاوت خود را ارائه دادند که نکات تجویدی و معایب و محاسن تلاوت آنها توسط اعظم خیری حافظ و مربی دارالقرآن خمین بیان شد.
محفل هفتگی آوای ملکوت پنجشنبه‌های هرهفته با حضور حافظان و قاریان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر در بیت امام خمینی (ره) خمین برگزار می‌شود. این محفل در راستای تقویت قاریان خمین و حضور پر رنگ جامعه قرآنی در بیت تاریخی امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آوای ملکوت در بیت امام راحل طنین‌انداز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..