تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک آغاز شد

دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک آغاز شدحمید حسنی، دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این جشنواره ادبی گفت: دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک همزمان با جشنواره ملی داستان کوتاه طنز توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهر اراک برگزار می شود. افراد علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه  این جشنواره ادبی ارسال کنند.

وی افزود: تفاوت دومین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک با دوره قبلی آن، این است که در این دوره رقم جایزه افزایش پیدا کرده است. شعرهای ارسالی می توانند در هر قالبی سروده شده باشد و برای آن قالب شعری خاصی درنظر نگرفته ایم. این سروده ها باید درباره موضوعات شهری مانند کالبد شهری و شهروند، ترافیک، ایمنی و آتش نشانی، فضای سبز شهری، مسائل محیط زیست شهری چون آلودگی هوا، مدیریت پسماند و تفکیک زباله، پرداخت عوارض، فرهنگ آپارتمان نشینی و حقوق شهروندی سروده شده باشد.

دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک در خصوص انحصاری بودن موضوعات این جشنواره به مسائل مربوط به شهرداری اظهار داشت: موضوعات شعرهای ارسالی به دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک تنها به مسائل شهری اختصاص ندارد، بلکه در کنار آن به مسئله آسیب های اجتماعی و فضای مجازی نیز در این جشنواره توجه می شود. زمان برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..