تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز اشیاء پرنده ناشناس در آسمان انگلیس + فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز چند شی ناشناس پرنده را در آسمان بریستول انگلیس به تصویر می کشد. در این ویدئو که در شب و با کمک تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می شود این اشیا ناشناس پرنده درخشان با سرعتی زیاد و الگویی منظم در آسمان درحال حرکت هستند. این ویدئو دقیقا چند روز بعد از آن منتشر می شود که یکی ار خوانندگان "بریستول پست" مدعی شده بود که برج BT در " برستول" محل سوختگیری سفینه های فضایی است. "کلی" کاربر 36 ساله اهل بریستول با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوکی موسوم به " The Universe" نوشت: تعدادی شی پرنده درخشان با نور نارنجی را در آسمان دیدم که با سرعت زیاد در حال حرکت بودند. به گمانم آنها حدود شش تا هفت عدد بودند."

بنا به ادعای ساکنین این منطقه این برای نخستین بار نیست که چنین اشیا پرنده ناشناسی در این منطقه دیده می شود. ویدئوی مشابه دیگری نیز در ناحیه " منگوتس فیلد" واقع در شمال شرقی بریستول از پرواز دو شی ناشناس تهیه شده بود. گفتنی است؛ پیشتر نیز انتشار ویدئویی از پرواز دو شی پرنده ناشناس در آسمان چین که با الگویی ثابت و منظم در حال حرکت بودند موجب حیرت و شگفتی مردم شده بود. در ادامه می توانید این فیلم را مشاهده کنید.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز اشیاء پرنده ناشناس در آسمان انگلیس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..