تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 مزیت جدید گوشی های نسل آینده

به گزارش خبرنگار  دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی های هوشمند، به بخش جدانشدنی زندگی کنونی تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از شرکت های ساخت گوشی، تلاش خود را به کار می گیرند تا با افزودن امکاناتی جدید، بر کیفیت آنها بیفزایند. برخی از مزیت های گوشی های نسل آینده عبارتند از:

-اثر چشم
شرکت سامسونگ قصد دارد در تولید گوشی های گلکسی نوت 7 و گلکسی اس 8 از اثر چشم استفاده کند. با توجه به اعتماد مردم بر این امکان، انتظار می رود اثر چشم، بخش مهمی از گوشی های نسل آینده شود.

-شارژ سریع
شرکت های متفاوت تولید گوشی، برای حل مشکل سریع تمام شدن شارژ گوشی تلفن همراه، شارژرهایی طراحی کردند، که در کمتر از 30 دقیقه گوشی شما را شارژ می کند.

-شارژ بی سیم
شرکت سامسونگ و چند شرکت دیگر تولید گوشی، با قرار دادن قطعه ای در گوشی، نیاز به وصل کردن گوشی به پورت شارژر را برطرف کردند. با این روش می توان از هدر رفتن وقت و انرژی جلوگیری کرد.

-دوربین دوگانه
در ساخت گوشی آیفون سون پلاس از دوربین دوگانه استفاده شده است. یک دوربین عکس برداری می کند و دوربین دیگر، با ایجاد تغییر در عمق، وضوح عکس، بر کیفیت آن می افزاید.

-پورت یو اس بی – سی
پورت یو اس بی راه حلی برای مشکل تعدد پورت های دستگاه های مختلف است و با دوبرابر سرعت پورت قبلی، اطلاعات را منتقل می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 مزیت جدید گوشی های نسل آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..