تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت 50 درصد تلفات سوانح رانندگی ایران

کد خبر: ۴۸۱۸۰۳

۶۵۲  بازدید

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:‌51 درصد تلفات سوانح رانندگی در ایران مربوط به موتورسواران است که بیشتر جانباختگان بین 21 تا 50 سال سن دارند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راهور ناجا گفت:‌51 درصد تلفات سوانح رانندگی در ایران مربوط به موتورسواران است که بیشتر جانباختگان بین 21 تا 50 سال سن دارند.

سردار تقی مهری شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه هفتمین سمینار بین المللی کاهش سوانح و حوادث رانندگی در شیراز افزود: در دنیا به ازای هر 100 هزار وسیله نقلیه، 57 نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست می دهند که این رقم در ایران 75 نفر است.

وی اظهار کرد: در دنیا سالانه افزون بر یک میلیون و 250 هزار نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست می دهند و بین 50 تا 55 میلیون نفر نیز مجروح می شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به سهم موتورسواران در تلفات حوادث جاده ای و شهری گفت: فرهنگ سازی بیشتر برای استفاده از موتورسیکلت ضروری است.

مهری در ادامه با بیان این که حدود 9 درصد از جان باختگان سوانح رانندگی کشور مربوط به استان فارس است، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال، این استان در بین استان های کشور بیشترین سهم کشته ها در حوادث ترافیکی دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این آیین گفت: در حوادث ترافیکی 10 ماهه امسال، یک هزار و 180 نفر از شهروندان در این استان جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، هفت درصد افزایش داشته است.

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی افزود: آموزش و فرهنگ سازی اجتماعی می تواند برای کاهش تلفات سوانح رانندگی اثربخش باشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت 50 درصد تلفات سوانح رانندگی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..