تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام کالابرگ نفت سفید در مناطق بدون گاز استان سمنان

از سری کالابرگ توزیع شده سال 94 ، یک قطعه کالا برگ نفت سفید به شماره ردیف 17 برای دریافت سهمیه نفت سفید ساکنان مناطق بدون گاز استان سمنان اعلام شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: این کالابرگ تا پایان سال دارای اعتبار است .

سبحان رجب پور افزود: کالابرگ اعلام شده قبلی نیز با شماره ردیف 30 تا پایان بهمن اعتبار دارد.

رجب پور با بیان این که امسال شش مرحله کالابرگ توزیع شده است گفت: دارندگان کالابرگ های یک و دو نفره هزار و 800 لیتر، دارندگان کالابرگ های سه و چهارنفره دو هزار و 300 لیتر ، دارندگان کالابرگ پنج و شش نفره دو هزار و 800 لیتر و دارندگان کالابرگ هفت نفره و بیشتر هم سه هزار و 300 لیتر نفت سفید دریافت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام کالابرگ نفت سفید در مناطق بدون گاز استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..