تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دورافتاده‌ترین نقطه زمین به مواد بسیار سمی آلوده است

دانشمندان علوم محیط زیستی سطح بالایی از مواد شیمیایی فوق‌العاده سمی را در دورافتاده‌ترین نقطه از زمین کشف کرده‌اند.

بر اساس نتایج مطالعه جدیدی که در مجله «اکولوژی طبیعی و تکامل» منتشر شده، این مواد فوق‌العاده سمی در «درازگودال ماریانا » با عمق بیش از ۱۰ کیلومتری در اقیانوس آرام غربی کشف شده‌اند.

بر اساس برخی منابع زیست‌محیطی، "درازگودال ماریانا " ژرفترین درازگودال اقیانوس‌های جهان و ژرفترین مکان پوسته کره زمین است.

زیست شناسان دریایی از تورهای صید ماهی و زیردریایی‌های روبوتیک برای جمع آوری سخت پوستان از بستر این درازگودال استفاده کرده و سپس سطح آلاینده‌های ارگانیک ماندگار در هر نمونه را اندازه گیری کردند.

به گزارش شبکه اخبار محیط زیست، آنها در این مشاهدات دریافتند که در آلوده‌ترین بخش‌های این درازگودال، بدن سخت پوستان ۵۰ برابر بیشتر از خرچنگ‌هایی که در یکی از آلوده‌ترین رودخانه‌های چین زندگی می‌کنند، حاوی این آلاینده‌های ارگانیک است.
<a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'>درازگودال ماریانا </a>

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دورافتاده‌ترین نقطه زمین به مواد بسیار سمی آلوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..