تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حماس و مردم غزه را تطمیع کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت در صورتی که مردم نوار غزه حاکمان اسلام گرای این منطقه را سرنگون کنند یا این که اگر جنبش حماس مسیر خود را تغییر دهد، اسرائیل نوار غزه را به سرزمینی آباد تبدیل خواهد کرد.

اسرائیل طی ده سال گذشته نوار غزه را تحت محاصره داشته و ورود کالاها را به این منطقه محدود کرده و اقتصاد آن را فلج کرده است. 

لیبرمن گفت حماس مسئول اوضاع اقتصادی وخیم در غزه است و وعده داد اگر حماس مقدمه چینی برای حمله به اسرائیل را متوقف کند یا اگر مردم غزه اسلام گرایان را سرنگون کنند، به این سرزمین کمک کند.

وی افزود: «لحظه ای که حماس تونل ها و راکت ها را کنار بگذارد، ما نخستین کسانی خواهیم بود که سرمایه گذاری خواهیم کرد و بندر و یک فرودگاه و مناطق صنعتی نزدیک گذرگاه های کرم سالم و اریز برای آنها خواهیم ساخت».

لیبرمن خاطر نشان کرد: «ما می توانیم در تبدیل کردن غزه به سنگاپور خاورمیانه (غرب آسیا) سهیم باشیم، اما برای این که چنین اتفاقی بیفتد، ساکنان غزه باید از رهبری حماس خلاص شوند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حماس و مردم غزه را تطمیع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..