تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران تامین مواد غذایی نظامیان داعش

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، یک منبع محلی در استان نینوا امروز پنجشنبه گفت: داعش ساکنان برخی مناطق در غرب موصل را وادار کرد تا غذای یگان های نظامی این گروه تروریستی که در آن مناطق مستقر هستند، تامین کنند.

 

به نوشته السومریه نیوز، این منبع که خواست نامش فاش نشود، با بیان اینکه داعش تامین مواد غذایی برای نیروهایش را نوعی حمایت از این گروه تروریستی می داند، اظهار داشت: داعش تهدید کرد هرکسی از این فرمان سرپیچی کند، مجازات می شود.

 

وی افزود: داعش اینک با بحرانی در زمینه تامین مواد غذایی برای نظامیان خود در غرب موصل روبروست؛ از این رو با توسل به زور و تهدید، از اهالی منطقه در این خصوص سوء استفاده می کند.

 

یادآور می شود که داعش همچنان مناطق غرب موصل را در اختیار دارد. دادگاه های به اصطلاح شرعی از مراکز اصلی و مهم داعش به شمار می آیند که دارای اختیارات گسترده در زمینه بازداشت و تصمیم گیری هستند.

 

این گروه تروریستی طی دوماه گذشته پس از فرار دهها تن از سرکردگانش و  در پی تلفات وخسارتهای گسترده، در حال ازهم پاشیدگی است.

 

العالم/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران تامین مواد غذایی نظامیان داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..