تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع آمریکا در قبال مناقشه اسرائیل و فلسطین نگران کننده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، ژان مارک ایرو وزیر خارجه فرانسه بعد از دیدار با رکس تیلرسون همتای آمریکایی خود گفت که موضع آمریکا در قبال درگیری بین اسرائیل و فلسطین بسیار مبهم و نگران کننده است.

وی تصریح کرد: من تاکید کردم که برای فرانسه گزینه‌ای به جز تشکیل دو دولت وجود ندارد و گزینه‌ دیگری که تیلرسون به آن پرداخت، واقعی نیست.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه شب گذشته بعد از دیدار با نتانیاهو گفت که فلسطین و اسرائیل فرصت سازش دارند و باید هر دو طرف از خواسته‌های خود کوتاه بیایند.

نتانیاهو نیز درباره راه حل دو دولت گفت: فلسطینیان باید کشور یهودی را برسمیت بشناسند و اسرائیل باید کنترل امنیتی تمام کرانه باختری را در اختیار داشته باشد.

تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از آمادگی خود برای تعامل سازنده با دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد صلح خبر داد.

تشکیلات خودگردان فلسطین در این بیانیه از نتانیاهو خواست که به درخواست ترامپ و جامعه جهانی مبنی بر توقف شهرک‌سازی عمل کند.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر پایبندی خود به گزینه دو دولت و قوانین بین‌المللی و به آنچه که به پایان اشغالگری اسرائیل و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی جامه عمل می‌پوشاند تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع آمریکا در قبال مناقشه اسرائیل و فلسطین نگران کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..