تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار جالب از مقدار زمان استفاده از نرم افزار های جدید برروی گوشی موبایل

اپ و نرم افزار جدیدی برروی گوشی خود نصب  کرده اید اما تا چند وقت از این نرم افزار استفاده می کنید؟

۱۰ درصد از اپلیکیشن های نصب‌شده بعد ازیک هفته رها می‌شوند

 اپ جدید چه مزه‌ای دارد؟ و این سؤالی است که کاربران موبایل و تبلت برای یافتن پاسخ مجبور به نصبش می‌شوند. اما آیا همه اپ های نصب‌شده استفاده می‌شوند؟

بر طبق تحقیق انجام‌شده توسط Apps Flyer تنها 4 الی 5 درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند بعد ازگذشت 30 روز از نصب یک اپ، استفاده از آن را ادامه می‌دهند. بدتر اینکه 10 درصد از کاربرانِ یک اپلیکیشن، که از عمر نصب آن یک هفته گذشته به استفاده از آن ادامه می‌دهند.

نکته جالب بعدی اینکه تنها 2 درصد از کاربران اندرویدی بعد از نصب اپلیکیشن، آن را خریداری کرده‌اند. درحالی‌که در آی او اس این رقم به 80 درصد می‌رسد و به همین دلیل است که توسعه‌دهندگان علاقمند به نوشتن برنامه نرم‌افزاری برای آی او اس هستند تا اندروید! چون پول بیشتری حتی با تعداد کم کاربر به‌دست می‌آورند.

اپلیکیشن های روی آی او اس در سال 2016 در بحث ابقاء کاربر/Retention موفق‌تر عمل کرده و درمجموع 9 درصد (25 درصد برای کاربران غیر ارگانیک) شدند درحالی‌که کاربران ارگانیک اندروید 6 درصد کمتر شدند.

متوسط تعداد اپ های بازشده روزانه توسط کاربردراندروید 3.8 (ارگانیک) و 3.56 (غیر ارگانیک) و در آی او اس 4.3 (ارگانیک) و 4 (غیر ارگانیگ) بوده است.
درمجموع کاربران آی او اسی هستند که به‌عنوان خریدار اپلیکیشن دست‌به‌جیب هستند نه اندرویدی ها!

 (در این گزارش کاربران به دو دسته Organic و Non-Organic تقسیم‌شده‌اند. در تعاریف برنامه‌نویسی کاربران ارگانیک به کاربران رشد داده‌شده گفته می‌شود که برای به‌دست آوردن آنها به‌عنوان مشتری دائم از تکنیک‌های بازاریابی استفاده‌شده است و به‌اصطلاح کاربرانی هستند که روی آنها سرمایه‌گذاری شده است اما کاربران Non-Organic کاربران اتفاقی هستند که اپلیکیشن را نصب‌کرده‌اند و به‌اصطلاح محصول دِیم مزرعه برنامه نویسان تلقی می‌شوند.)

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار جالب از مقدار زمان استفاده از نرم افزار های جدید برروی گوشی موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..