تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از فروشنده‌های دوره‌گرد خرید نکنید

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جمال ناصحی‌فرد با اشاره به اینکه امروزه بحرانی که در زمینه بهداشت محیط وجود دارد عرضه اغذیه‌ها و مواد خوراکی توسط دست‌فروش‌ها در نقاط مختلف شهر اعم از گوشه و کنار خیابان‌ها، پارک‌ها، ورودی میدان‌ها، تحت شرایط عمومی غیربهداشتی است، گفت: فروش و عرضه ماهی و غذاهای خانگی و غذای گرم که توسط دست‌فروشان غذایی عرضه می‌شود باعث بروز مشکلاتی است که برخورد با عرضه‌کنندگان دوره‌گرد و دست‌فروش توسط گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم‌پزشکی استان را می‌طلبد.
 
وی ادامه با اشاره به اینکه افراد عرضه کننده مواد غذایی دارای جای ثابتی نبوده و بر حسب شرایط و میزان فروش از جایی به جای دیگر نقل مکان می‌کنند، افزود: به‌طور عموم افرادی که این غذاها را عرضه می‌کنند، فاقد کارت بهداشتی و از لحاظ آلودگی به بیماری‌های انگلی، قارچی و عفونی مشکوک هستند.
 
ناصحی‌فرد با اشاره به اینکه مواد غذایی که در سطح خیابان‌ها به فروش می‌رسد، مورد اطمینان کارشناسان بهداشتی نیست، چون در تهیه آن‌ها از مواد اولیه با کیفیت پایین و ارزان قیمت استفاده می‌شود، داد: مردم نباید به فروشندگان دوره‌گرد اعتماد کنند و از آنها خرید کنند؛ چرا که ممکن است باعث مشکلات گوارشی و غیره شود.
 
مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه شکایت از این فروشندگان قابل پیگیری نیست، گفت: به مراتب شکایت از این فروشندگان و پیگیری آن سخت‌تر است؛ چرا که این فروشندگان مجوز کسب ندارند و هیچ ارگانی بر آنها نظارت ندارد و اثبات اینکه خریدار از آنها خرد کرده است بسیار سخت است، بنابراین همواره توصیه بر آن است که از فروشنده‌های دوره‌گرد خریداری نکنند.
 
منبع: ایسنا
انتهای پیام /
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از فروشنده‌های دوره‌گرد خرید نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..