تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی طراحی انواع صکوک دولت و بانک مرکزی در شماره جدید فصلنامه «روند»

گروه اقتصاد: شماره جدید فصلنامه «روند» با ارائه مطالبی همانند طراحی انواع صکوک دولت و بانک مرکزی به‌ منظور عملیات بازار باز، از سوی بانک مرکزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این شماره از فصلنامه «روند» حاوی هفت مقاله با عناوین «طراحی انواع صکوک دولت و بانک مرکزی به‌منظور عملیات بازار باز: چارچوبی نوین برای توسعه بازار پول در کشو» به قلم حسین میثمی و کامران ندری، «بررسی رابطه اصلاحات مالی و ثبات تقاضای پول در اقتصاد ايران» نوشته جواد عرب‌یارمحمدی و علیرضا عرفانی و «بررسی رابطه بين تحرک درآمدی و نابرابری در ايران» به قلم محمدحسن فطرس و فاطمه شهبازی است.
براساس این گزارش «بررسی رابطه ساختار سررسید تسهیلات اعطایی و جریان‌های نقد با عملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه» به قلم محسن حمیدیان و سید حسام وقفی «محاسبه نرخ‌های ارز مؤثر اسمی و واقعی در اقتصاد ايران» نوشته محمد اکبری «تعيين نرخ بهره در اقتصاد چين؛ گذشته، حال و آينده» ترجمه هاله نفریه و «چرا سرمايه‌گذاری ضعیف است؟» ترجمه نرجس محب، دیگر مقالات این شماره از فصلنامه «روند» هستند.
برای مشاهده فایل کامل این مقالات اینجا کلیک کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی طراحی انواع صکوک دولت و بانک مرکزی در شماره جدید فصلنامه «روند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..