تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدایش گروه دیگری شبیه داعش در عراق

مقام اطلاعاتی کرد:

پیدایش گروه دیگری شبیه داعش در عراق

یک مقام بلندپایه اطلاعاتی در منطقه کردستان عراق به خبرگزاری رویترز گفت در صورتی که اعضای گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش از پایگاه این گروه در موصل بیرون رانده شوند، تاکتیک خود را تغییر خواهند داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، این مقام بلندپایه اطلاعاتی در منطقه کردستان عراق که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری رویترز گفت در صورتی که اعضای گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش از پایگاه این گروه در موصل بیرون رانده شوند، تاکتیک خود را تغییر خواهند داد و به انجام دادن حملات از کوه ها و مناطق بیابانی مبادرت خواهند کرد.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز از سلیمانیه عراق، لاهور طالبانی از مقام های ارشد سرویس مبارزه با تروریسم در منطقه کردستان عراق همچنین هشدار داد در صورتی که مقامات سیاسی عراقی نتوانند آشتی بین طیف های مختلف جامعه عراق را تحقق بخشند، احتمال پیدایش گروه دیگری شبیه به گروه داعش که بار دیگر عراق را تهدید کند وجود دارد.

 

العالم/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدایش گروه دیگری شبیه داعش در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..