تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون کتبی سراسری حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رقابت بیش از 400 نفر قرآن آموز در بزرگترین المپیاد حفظ قرآن، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اردکان برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم با حضور بیش از چهارصد حافظ قرآن در مصلای بزرگ امام خمینی ره اردکان در 11 رشته مختلف برگزار شد.

این آزمون مربوط به پنجمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریمِ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد که در دو بخش برگزار گردید، بخش اول آن بصورت شفاهی از 16 الی 27 بهمن ماه توسط مربیان حفظ انجام شد و بخش دوم آن بصورت کتبی، امروز پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 9 صبح در محل مصلای امام خمینی ره برگزار گردید و به کسانی که معدل هر دو بخش آزمون ایشان به 70 امتیاز برسد، ضمن دریافت گواهینامه، جوایز ارزنده ای اعطاء خواهد شد.

لازم به ذکر است:  به تمام شرکت کنندگان در این آزمون به رسم یادبود هدیه و بسته فرهنگی اعطاء گردید.

انتهای پیام/ م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون کتبی سراسری حفظ قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..