تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه آمریکا سخنانش دربارۀ ایران را تکذیب کرد

وزیر خارجه آمریکا سخنانش دربارۀ ایران را تکذیب کرد

بین الملل > دیپلماسی - واحد مرکزی خبر نوشت: رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد به ژان مارک ارو وزیر امور خارجه فرانسه نگفته است که واشنگتن قصد دارد موافقتنامه هسته ای ایران را دور بیندازد.

به گزارش خبرگزاری رویترز،تیلرسون این اظهارات را پیش از نشست با وزیر امور خارجه آرژانتین و در واکنش به گزارشی بیان کرد که در آن به نقل از ژان مارک ارو اعلام شده بود این تصور برای فرانسه بوجود آمده است که واشنگتن قصد دارد از موافقتنامه هسته ای ایران خلاص شود.
ارو پس از نشست با تیلرسون در مصاحبه با خبرنگاران گفت اختلاف روشنی در دیدگاه آمریکا و فرانسه درمورد موافقتنامه هسته ای ایران وجود دارد به طوری که آمریکا خواستار بازنگری درمورد این موافقتنامه از ابتدا است.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه آمریکا سخنانش دربارۀ ایران را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..