تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم دانمارک بیشتر به سرطان مبتلا میشوند

در طول تاریخ بیماری های خطرناکی در میان مردم پخش شده اند که یکی از آن ها سرطان است.تقریباً تمامی افراد در سراسر جهان با سرطان آشنا هستند و میدانند که سرطان بدخیم درمانی ندارد و فرد سرطانی را به دام مرگ می اندازد.آمار سرطان در جهان بالاست و امیدها بر این است که محققان و متخصصان بتوانند روش درمانی برای آن پیدا کنند.

آمارها نشان می‌دهد، دانمارک در دو دهه گذشته بالاترین میزان ابتلا به سرطان و پایین‌ترین نرخ نجات را در بین کشورهای اسکاندیناوی داشته است.

به نقل از «متروکسپرس»، نتیجه بررسی آمار 50 نوع سرطان در کشورهای این منطقه نشان می‌دهد، تقریباً یکی از هر 3 دانمارکی در طول عمر خود، نوعی از سرطان را تجربه می‌کند و حدود 60 درصد از آن‌ها تا 5 سال بعد از تشخیص بیماری زنده می‌مانند.

در حقیقت دانمارک یکی از پایین‌ترین نرخ‌های نجات از سرطان را در بین تمام کشورهای اروپای غربی دارد.

هم چنین بررسی‌های «صندوق جهانی تحقیق در مورد سرطان» نشان می‌دهد، دانمارک با 338 مورد ابتلا به سرطان در بین هر 100 هزار نفر، بالاترین نرخ ابتلا به سرطان را در دنیا دارد.

البته مسوولان در این کشور معتقدند، می‌توان با تغییر سبک زندگی جلوی 40 تا 45 درصد از سرطان‌ها را گرفت. برای نمونه، گفته می‌شود تنباکو عامل یک پنجم سرطان‌ها و یک سوم مرگ و میر افراد در این کشور است و با کاهش مصرف تنباکو و الکل و تشویق مردم به ورزش کردن، می‌توان این آمار را کم کرد..

بررسی انجام شده بین کشورهای دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ بوده که فنلاند و سوئد بهترین آمارها را داشته‌اند

منبع : سلامانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم دانمارک بیشتر به سرطان مبتلا میشوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..