تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون طرح حفظ قرآن کریم در رودسر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش از برگزاری آزمون طرح حفظ قرآن کریم در امامزادگان ماچیان رودسر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام عباس خوبرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش گفت: آزمون طرح حفظ قرآن کریم در گروه‌های سنی ۹ تا ۶۰ سال در رودسر برگزار شد.
وی با بیان اینکه ۶۰۰ نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم این شهرستان ها شرکت کردند افزود: این آزمون در امامزادگان ماچیان برگزار  و در پایان به کسانی که موفق به پاسخگویی به ۷۰ درصد سوالات شده باشند گواهی پایان دوره اعطا می شود.
خوبرو اذعان کرد: هر سال این دوره ها برگزار و علاقه مندان می توانند با حضور در کلاس ها تحت نظر مربیان از یک جزء تا کل قرآن را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه افرادی که مایل به شرکت در این کلاس ها هستند می توانند به اداره اوقاف و یا بارگاه امام زادگان جلیل القدر مراجعه کنند تصریح کرد: این افراد می توانند در دوره ششم که از اول ماه مبارک رمضان برگزار می شود، شرکت کنند.
وی تصریح کرد: نتایج این آزمون تا ۱۵ اسفند سال جاری اعلام می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون طرح حفظ قرآن کریم در رودسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..