تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلاب خواهر در کسب فنون مداحی بطور جدی تلاش کنند

گروه معارف: مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان یزد گفت: روضه خوانی در مجالس اهل بیت توفیقی است که نصیب طلاب شده و طلاب باید در کسب فنون و مهارت های مداحی به طور جدی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، منصوره قیاسی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان یزد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرکز مداحی محبوبه المصطفی اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق با موضوعات مشخص لازمه کار مرکز مداحی است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت مدرسه علمیه در یزد به 47 سال قبل برمی گردد افزود: فعالیت حوزه در استان یزد بعد از مشهد و قم انجام شد.
قیاسی ادامه داد: بنده از 13 سالگی با فضای حوزه آشنا هستم و مداحی خواهران طلبه به عنوان حلقه مفقوده وجود داشته که باید هدفمند و با رسالت صحیح صورت گیرد و ادامه داشته باشد.
وی افزود: اگر مداح مخاطب را به خوبی بشناسد و سخنرانی و روضه خوانی براساس نیاز مردم صورت گیرد، مطلوب خواهد بود.
مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان یزد اخلاص در عمل و نیت را از دیگر ویژگی مداح موفق برشمرد و گفت: تحصیل در این مکان مقدس و بویژه گام برداشتن در اشاعه فرهنگ اهل بیت توفیقی است که نصیب هرکسی نمی شود.
قیاسی با اشاره به اینکه ارتقا سطح آگاهی و رشد معلومات طلاب در راستای ترویج اندیشه اهل بیت (ع) هدف آموزش مداحی است اظهار امیدواری کرد: طلاب خواهر در کسب فنون و مهارت مداحی بطور جدی تلاش کنند.
یادآور می شود در این مراسم که با حضور حجت الاسلام کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد برگزار شد، رخشنده آبیار به عنوان مسئول مرکز مداحی محبوبه المصطفی معرفی شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلاب خواهر در کسب فنون مداحی بطور جدی تلاش کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..