تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحان نقش مهمی در اشاعه فرهنگ اهل بیت دارند

گروه معارف: مدیر مرکز مداحی محبوبه المصطفی یزد گفت: مداحان نقش مهمی در بیان حقایق و اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) با استناد به کتب اسلامی و تاریخی دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، رخشنده آبیار، معاون مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان یزد ظهر امروز در افتتاحیه مرکز مداحی محبوبه المصطفی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: با توجه به اینکه در اکثر مجالس عزاداری در استان دارالعباده یزد علاوه بر سخنرانان در مجالس مداحان نیز نقش تعیین کننده ای دارند لذا لازم است در این زمینه و جهت جلوگیری از هرگونه آسیب برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: بیان حقایق و اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) با استناد به کتب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و باید از بیان هر گونه واقعه غیرمستند دوری شود.
مدیرمرکز مداحی محبوبه المصطفی یزد گفت: با توجه به احساس نیاز به مرکز مداحی ویژه بانوان طلبه این درخواست از طرف خواهران طلبه صورت گرفت و مقرر شد مرکز مداحی در این مکان مقدس شروع بکار نماید.
وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان مجوز لازم کسب شد و به لطف خدا استقبال خوبی از طلاب خواهر صورت گرفت.
آبیار افزود: با توجه به کمبود استاد این فن و با توجه به اینکه طلاب در برنامه های مختلف در استان سهمی دارند به دلیل کمبود وقت، پذیرش بیشتر از 60 نفر در کلاس محقق نشد در حالی که تقاضای ثبت نام بیش از این ها بود که ان شاءالله به یاری خداوند متعال بزودی ثبت نام مجدد آغاز خواهد شد.
استاد حوزه علمیه خواهران استان تصریح کرد: به دلیل اشتیاق خوبی که بانوان یزدی برای تحصیل در مراکز دینی تاکنون نشان داده اند ان شاءالله با حمایت و همراهی مسئولان سازمان تبلیغات و برنامه ریزی دقیق و آموزش مداحان متبحر به نیاز شهر پاسخ داده شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحان نقش مهمی در اشاعه فرهنگ اهل بیت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..