تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه دختر بیت الله عباسپور به هیئت بدنسازی + فیلم و عکس

هدیه دختر بیت الله عباسپور به هیئت بدنسازی + فیلم و عکس

مرحوم بیت الله عباسپور اسطوره بدنسازی ایران بود که در ۳ شهریور ۹۴ درگذشت. در این مقاله از پورتال وهاران برای شما فیلمی از حنانه دختر بیت الله عباسپور را برای شما منتشر کرده ایم که عکسی از پدرش را به هیئت بدنسازی ایران هدیه کرده است. در ادامه بیوگرافی بیت الله عباسپور را هم می توانید ببینید. روحش شاد و یادش گرامی.

بیوگرافی بیت الله عباسپور

بیت‌الله عباس‌پور (۲۰ اسفند ۱۳۵۸ بیجار – ۳ شهریور ۱۳۹۴ تهران)معروف به بیتو (Baito)، ورزشکار و مربی در رشته پرورش اندام بود. او برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی با نام کشور ایران وارد مسابقات مستر المپیا شد. عباسپور در سوم شهریور در حالی‌که شرایط برای انتقال او به خارج از ایران جهت درمان بیماری‌اش مهیا بود، به دلیل وخامت حال به کما رفت و ساعتی بعد از آن درگذشت.

فیلم حضور دختر بیت الله عباسپور در هیأت بدنسازی ایران

هدیه دختر بیت الله عباسپور به هیئت بدنسازی + فیلم

فیلم هدیه دختر بیت الله عباسپور گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه دختر بیت الله عباسپور به هیئت بدنسازی + فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..