تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر دلخراش از سقوط بهمن روی روستایی در ارومیه+عکس

تصاویر دلخراش از سقوط بهمن روی روستایی در ارومیه+عکس

بر اثر سقوط Fall بهمن در روستای برده سور از توابع بخش سیلوانای ارومیه یکی از منازل این روستا که 5 نفر ساکن آن بودند به طورکامل زیر بهمن مدفون شد.

با کمک نیروهای امدادی و مردم تا کنون ۳ تن از اعضای این خانواده از زیر بهمن بیرون کشیده شد و به بیمارستان انتقال داده شدند.

از تمامی نیروهای مردمی ،امدادی و انتظامی منطقه تقاضا می شود جهت یاری به این خانواده به روستای مذکور بشتابند.

پیرو اطلاع رسانی ها و حضور چشمگیر مردم منطقه سیلوانا عملیات امداد ونجات خانواده مدفون شده در زیر برف در حال اتمام است .

عباس موسوی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار ارومیه درمورد این حادثه Incident در گفتگوی اختصاصی گفت: حوالی ساعت ۲۱.۳۰ در ۵ کیلومتری سیلوانا و در روستای بدرسو بدلیل بارش برف و سقوط بهمن ، یکی از منازل که از ساختمان های دیگر فاصله داشت بعد از سقوط بهمن مدفون شد که در این حادثه در لحظه وقوع ۳ نفر در منزل بودند که یکی از فرزندان این خانواده که نزدیک درب خروج بود موفق به خروج از منزل شد .

وی ادامه داد:این فرزند خانواده بعد از این اتفاق سریع به سایر اهالی روستا اطلاع داده و بعد از امدادرسانی اهالی، اندادگران هلال احمر و ... پدر و یک فرزند دیگر از زیر ‌بهمن خارج و به بیمارستان امام انتقال می یابند.

موسوی ادامه داد: هم اکنون این ۲ نفر و یکی دیگر از اعضای خانواده که برای کمک تلاش میکرد در بیمارستان هستند که حال ۲ نفر وخیم و درحال احیا هستند.

عملیات احیای پدر و فرزند این خانواده اهل روستای بدرسو که به بیمارستان امام منتقل شده بودند مفید واقع نشد و متاسفانه این ۲ نفر فوت کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر دلخراش از سقوط بهمن روی روستایی در ارومیه+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..