تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار خودخواندۀ داعش در موصل عراق کشته شد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، هواپیماهای عراقی، چهارشنبه پایگاه‌های داعش را در نزدیک موصل بمباران کردند و در این حملات، 15 تروریست داعشی کشته شدند.

 

در این حملات، مرکز فرماندهی داعش و همچنین چندین تونل که داعش سال‌ها از آن‌ها برای انجام عملیات پیچیدۀ تروریستی استفاده می‌کرده، منهدم شدند.

 

فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد تعدادی از فرماندهان ارشد داعش که سوار بر چند خودرو در حومۀ شرقی موصل در حرکت بودند نیز در حملۀ هوایی ارتش عراق کشته شدند.

 

حقی اسماعیل عُوَید ملقب به ابو احمد، فرماندار خودخواندۀ داعش در موصل و ابو مهاء، مسئول امور اطلاعاتی این گروه تروریستی ازجمله کشته‌شدگان در این حمله بوده‌اند.

 

افسر پلیس عراق در حال بازرسی پهپادی متعلق به گروه‌های تروریستی داعش در موصل (عکس از آسوشیتدپرس)

 

عصر چهارشنبه نیز در حملۀ پهپاد داعش در بازار نبی‌یونس در شرق موصل، سه غیرنظامی کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

 

عملیات آزادسازی موصل از اواخر مهر امسال آغاز شده است. در این عملیات حدود 60 هزار نیروی ارتش و پلیس عراق با همراهی نیروهای بسیج مردمی و پیشمرگه‌های کُرد در حال مبارزه علیه تروریست‌های هستند و تاکنون به پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای دست‌یافته‌اند.

 

پرس تی وی/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار خودخواندۀ داعش در موصل عراق کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..