تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلب 6.8 میلیارد ریالی آبفای بردسکن از مشترکان

محسن عبداللهی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این رقم 2 میلیارد ریال تنها مربوط به یک دستگاه خدماتی در بردسکن است.
وی از اجرای طرح شناسایی انشعابات غیرمجاز در بردسکن خبر داد و گفت: برابر بررسی انجام شده تنها در شهر بردسکن بیش از 100 انشعاب غیرمجاز وجود دارد که 10 درصد آن مربوط به یکی از دستگاههای خدماتی شهری است.
وی عنوان کرد: انشعاب مشترکان غیرمجازی که نسبت به دریافت مجوز اقدام نکنند قطع شده و به مراجع قضایی نیز معرفی می شوند.
عبداللهی، طول شبکه های توزیع آب در شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد را 111 کیلومتر و شمار مشترکان آب در شهرهای یاد شده را 15 هزار و 637 مورد اعلام کرد و گفت: 80 درصد شبکه های آبرسانی شهرآباد فرسوده و نیازمند نوسازی و اصلاح است.
وی افزود: شبکه توزیع در شهر بردسکن نیز در 46 نقطه، به طول بیش از 7 کیلومتر فرسوده است و سالانه به طور متوسط هزار و 400 مورد اتفاقات آب در شهر رخ می دهد.
وی تاکید کرد: این وضعیت می طلبد مشترکان با پرداخت به موقع بدهی قبوض خود، امور آب و فاضلاب را برای نوسازی شبکه ها و خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر یاری کنند.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلب 6.8 میلیارد ریالی آبفای بردسکن از مشترکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..