تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی مقابل تیم چهارم فوتبال ساحلی دنیا/ ایران قهرمان پرشین کاپ شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد مقام نخست مسابقات پرشین کاپ بوشهر را از آن خود کند.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز مسابقات چهارجانبه پرشین کاپ در بوشهر، تیم ملی ساحلی ایران با برتری ۴ بر ۳ برابر ایتالیا تیم ۴ رنکینگ جهانی، مقام نخست این مسابقات را کسب کرد.

پیش از این دیدار نیز اوکراین با نتیجه ۴ بر ۲ لهستان را شکست داده بود.

به این ترتیب ایران با ۷ امتیاز قهرمان این مسابقات شد و پس از آن تیم‌های ایتالیا، اوکراین و لهستان هر سه با سه امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

تیم‌های اول تا چهارم این مسابقات به ترتیب ۱۰۰، ۸۰،‌ ۶۰ و ۴۰ امتیاز کسب می‌کنند که به امتیازشان در رنکینگ جهانی اضافه می‌شود.

ایتالیا تیم چهارم رنکینگ جهانی است. اوکراین قهرمان یورو و لهستان نیز قهرمان مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره اروپاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی مقابل تیم چهارم فوتبال ساحلی دنیا/ ایران قهرمان پرشین کاپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..