تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجاری انتحاری بیش از 100 کشته و زخمی بر جا گذاشت

انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در پایتخت عراق به کشته شدن 55 نفر و مجروح شدن بیش از 60 نفر انجامید.

به گزارش بولتن نیوز، یک خودوری بمب‌گذاری شده بعد از ظهر پنجشنبه در منطقه البیاع در جنوب بغداد منفجر شد و بیش از 100 نفر را کشته و مجروح کرد.

این انفجار، سومین حمله انتحاری طی سه روز گذشته در بغداد بود که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت و تاکنون 55 کشته و 60 مجروح بر جا گذاشته است.

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که این خودرو بمب‌گذاری شده وسط نمایشگاه خودرو در منطقه البیاع رخ داد.

بنا بر اعلام خبرگزاری رویترز، در این انفجار خودروهای اطراف نیز در آتش سوختند و خسارات زیادی به ساختمان‌های اطراف وارد آمده است.

پیش از این حادثه نیز، انفجار یک بمب در منطقه الحمامیات در شمال بغداد، سه زخمی بر جای گذاشته بود.

روز چهارشنبه نیز در منطقه جمیله در نزدیکی شهرک صدر در شمال بغداد انفجاری انتحاری رخ داد که 11 نفر را به کام مرگ کشاند.

از 17 اکتبر که ارتش عراق، عملیات آزادسازی شهر موصل، مرکز استان نینوی، مقر اصلی داعش در عراق را آغاز کرد، بغداد نیز شاهد افزایش حملات انتحاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجاری انتحاری بیش از 100 کشته و زخمی بر جا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..