تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام دو نفر از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری مدهامتان روستایی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: حجت‌الله سیفی پور از کانون فرهنگی هنری باب‌الحوائج (ع) و یوسف حسینی از کانون فرهنگی هنری طلیعه افراد اعزامی به دومین جشنواره قرآنی سراسری مدهامتان روستایی در هرمزگان هستند.

حجت‌الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری گفت: حجت‌الله سیفی پور از کانون فرهنگی هنری باب‌الحوائج (عج) روستای دهنو در رشته اذان و یوسف حسینی از کانون فرهنگی هنری طلیعه نور روستای تومانک در رشته قرائت افراد اعزامی به دومین جشنواره قرآنی سراسری مدهامتان روستایی هستند.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: دومین جشنواره قرآنی سراسری مدهامتان روستایی در دو رشته اذان و قرائت برادران به میزبانی استان هرمزگان و در روستای روتان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور 57 نخبه قرآنی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد 20 استان کشور امروز 28 بهمن آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی تجوید و صوت لحن در مراسم افتتاحیه این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات به مدت دو روز و تا عصر جمعه 30 بهمن ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام دو نفر از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری مدهامتان روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..