تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنایع دستی ایران برای مردم دنیا شناخته شده است

رئیس شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه امروز 28 بهمن از بیست و هفتمین #نمایشگاه ملی صنایع دستی #ایران بازدید کرد.

غدا هیجاوی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران، ضمن اشاره به کیفیت بالای محصولات صنایع دستی ایران، اظهار کرد: «بازدید از این نمایشگاه به دلیل فراوانی، تنوع و کیفیت بالای محصولات مرا شگفت زده کرده و بسیار تحت تأثیر قرار داده است.»

او با اشاره به اینکه پیش از این هم از نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران بازدید کرده بوده است، افزود: «در این سال ها صنایع دستی ایران پیشرفت چشمگیری داشته است و امسال بسیار خوشحالم که از نمایشگاهی بازدید می کنم که با آثار 700 هنرمند برگزار شده است.»

رئیس شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه ادامه داد: «ایران به عنوان یک کشور زیبا کاملا شناخته شده است و مردم دنیا درباره صنایع دستی، تاریخ، فرهنگ و هنر ایران مطالب بسیاری می دانند.»

نمایشگاه ملی صنایع دستی (عیدانه) از 28 بهمن تا 1 اسفند، از ساعت 10 تا 16، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور 31 استان کشور برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنایع دستی ایران برای مردم دنیا شناخته شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..