تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از عکاسان خبرگزاری فارس در حادثه پلاسکو

به گزارش خبرنگار سنمایی فارس، به همت انجمن عکاسان سینما و خانه سینما  به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشان و قدردانی از زحمات عکاسانی که با پوشش تصویری، حادثه پلاسکو را در طی روزهایی نفسگیر ثبت کردند، مراسمی امروز (پنج شنبه) در تالار سیف الله داد خانه سینما با حضور مدیرعامل خانه سینما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرتعداد هنرمندان سینما و عکاسان سینما برگزار شد از «مهدی بلوریان» و «آرمین کرمی» از عکاسان فارس برای حضور فعال و ثبت تصویری وقایع پلاسکو تقدیر شدو عکس هایی از عکاسان تقدیر شده آماده شده بود که توسط هنرمندان و عکاسان امضاء شد و قراراست با یاد و خاطره شهدای آتشنشان در ایستگاه های مختلف آتشنشانی نصب شود.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/PBGHKR



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از عکاسان خبرگزاری فارس در حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..