تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاج‌صفی: داور بازی را برای پرسپولیس درآورد

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی که راحت می‌توانستیم پیروز شویم، داور بازی را برای پرسپولیس درآورد.

به گزارش بولتن نیوز، احسان حاج‌صفی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در بازی که راحت می‌توانستیم پیروز شویم، داور بازی را برای پرسپولیس درآورد. در پنالتی اول طارمی نزدیک‌تر از ضربه زننده بود. در پنالتی دوم هم توپ به بیرون رفته بود و طارمی خودش را به من زد و پنالتی گرفت.

وی اظهار داشت: به کمیته داوران تبریک می‌گویم که بهترین داورش را برای این بازی گذاشت، حق تیم ما در بازی ضایع شد. ما از داوری خیلی ضربه خورده‌ایم، در نیم فصل اول هم اشتباهات داوری چند امتیاز از ما گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاج‌صفی: داور بازی را برای پرسپولیس درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..