تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور جدید ترامپ: مثل یک زن لباس بپوشید!

این جدیدترین دستور «دونالد ترامپ» است که دوست دارد زن‌هایی که برایش کار می‌کنند، مثل یک زن لباس بپوشند؛ یعنی پیراهن مناسب اداری و کفش پاشنه‌بلند!

دستور تازه رییس‌جمهور تازه آمریکا درباره پوشش اداری زنان به ویژه زنان کارمند در کاخ سفید است. ترامپ دستور داده زن‌های آمریکایی با لباس زنانه مناسب در محل کارشان حاضر شوند؛ دستوری که این روزها به شدت جنجال‌برانگیز شده و بسیاری از زنان آمریکایی را به اعتراض واداشته است، تا جایی که آن‌ها یک کمپین با هشتگ «مثل یک زن لباس بپوشید» را ایجاد و تصاویر خود را با لباس کارشان در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند و یا توییت می‌کنند.

این در حالیست که این دستور جدید مورد توجه همسر و دختر ترامپ نیز قرار گرفته‌ است.

ملانیا ترامپ (همسر دونالد ترامپ) تفاوت‌های زیادی با میشل اوباما (همسر باراک اوباما) دارد. میشل دکتری حقوق از دانشگاه هاروارد دارد؛ اما ملانیا موفق به دریافت مدرک لیسانس هم نشده است. میشل به محیط زیست علاقه‌مند بود و بسیاری از سبزیجات مصرفی خانواده اوباما در باغچه سبزیجات او در محوطه کاخ سفید به عمل می‌آمد. او حتی در محوطه کاخ به زنبورداری مشغول بود؛ در حالی که ملانیا تنها با آرایشگر اختصاصی‌اش وارد کاخ سفید شده است.

ملانیا که خودش یک مدل معروف بوده است، حالا در راستای احترام به دستور شوهرش، نمونه‌ای از کت‌های اداری برای بانوان و کفش‌های پاشنه بلند را با هشتگی مشخص در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد.

ایوانکا ترامپ، دختر رییس‌جمهور تازه نیز هشتگی را در فضای اینستاگرام به لباس کار بانوان آمریکایی اختصاص و انواع پیراهن‌های کوتاه و کت‌های زنانه را برای فعالیت اداری پیشنهاد داده است.

اما زنان آمریکایی بیکار ننشسته‌اند و به نشانه اعتراض، تصاویر خود را با لباس کار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌ و ترامپ را به سخره گرفته‌اند. در میان توضیحات عکس‌های منتشر شده بیشتر چنین مفهومی دیده می‌شود: «هی ترامپ! من مثل یک زن لباس می‌پوشم. تو چطور مثل یک رییس‌جمهور رفتار می‌کنی؟»

عکس‌های زیر دربرگیرنده تصاویر زنان معترض از جمله نویسنده، آتشنشان، زنبوردار، پزشک جراح و … است که با به اشتراک گذاشتن این تصاویر به نوعی دستور دونالد ترامپ را به سخره گرفته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور جدید ترامپ: مثل یک زن لباس بپوشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..