تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس با یک «گل بارسایی» سپاهان را برد/ سرخ‌ها ۵۰ امتیازی شدند

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست در دربی و از دست دادن سه امتیاز این بازی برابر سپاهان ایستاد و برابر این تیم به پیروزی رسید تا فاصله اش با تعقیب کنندگان را حفظ کند.

آخرین دیدار از روز دوم هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. مهدی طارمی(۵۷) و رامین رضاییان(۸۷ – پنالتی) برای پرسپولیس و طالب ریکانی(۸۱- پنالتی) برای سپاهان گل زدند.

درحالی که تماشاگران و علاقمندان به فوتبال انتظار داشتند نمایش جذاب و زیبایی را از دو تیم شاهد باشند اما نیمه اول این بازی کم موقعیت و کسل کننده بود و نه پرسپولیس و نه سپاهان نشانی از یک تیم پرقدرت نداشتند.

نیمه دوم اما شرایط کمی متفاوت شد و پرسپولیس نمایش بهتری داشت اما بازهم در خلق موقعیت گل تیم همیشگی نبود تا اینکه در دقیقه ۵۵ دروازه بان سپاهان روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد و دو دقیقه بعد رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و درحالی که همه انتظار داشتند یک ضرب بزند به شیوه بازیکنان بارسلونا توپ را برای طارمی پاس داد و او هم با بغل پا دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه ۸۱ این دیدار این بار محمد انصاری مدافع پرسپولیس روی محمدی مرتکب خطای پنالتی شد که طالب ریکانی با ضربه ای محکم این ضربه را به گل تبدیل کرد.

درحالی که هنوز سپاهانی ها مزه این گل را زیر زبان داشتند بازهم داور به سود پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی کرد. این خطا هم روی مهدی طارمی صورت گرفت. بعد از این صحنه داور به احسان حاجی صفی کارت زرد دوم را داد و او از بازی اخراج شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم جدول بیشتر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس با یک «گل بارسایی» سپاهان را برد/ سرخ‌ها ۵۰ امتیازی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..