تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت‌های بازیکن استقلال شایسته نبود/ با طارمی هماهنگ کرده بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضائیان پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس برابر سپاهان، با اشاره به مصاحبه یکی از بازیکنان استقلال پس از دربی گفت: به هر حال یک مسابقه بود که به پایان رسید و هر چه بود، تمام شد، اما صحبت یکی از بازیکنان استقلال واقعاً شایسته نبود. ما همه با هم دوست هستیم. مربی به غیر از بحث فنی، باید اخلاق و رفتار را نیز یاد بازیکنش بدهد.

وی افزود: من نمی‌خواهم نام بازیکن را بگویم، چرا که در فوتبال همه با هم دوست هستیم و زشت است که بخواهم این کار را انجام دهم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر سپاهان خاطرنشان کرد: به هر حال سپاهان تیم بزرگی بود که ما توانستیم آن را ببریم و بازی خوبی انجام دادیم؛ از هواداران نیز تشکر می‌کنم.

رضائیان در خصوص نحوه پنالتی زدنش گفت: این کار را از قبل تمرین کرده بودیم و هنگامی که هیچ‌کس در ورزشگاه نبود نیز ما این کار را تمرین کردیم. من به مهدی طارمی گفتم که این کار خطرناک است و حواسش باشد؛ به داور هم اعلام کردم که حواسش را به مدافعان تیم حریف جمع کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت‌های بازیکن استقلال شایسته نبود/ با طارمی هماهنگ کرده بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..