تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبودی در عرضه کالا نیست

کمبودی در عرضه کالا نیست
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت ، با بیان این مطلب افزود: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف  طی روزهای آتی در استان، تمامی تمهیدات لازم در زمینه تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم اندیشیده شده است.

علی منتظری گفت: در همین زمینه، بر اساس پیگیریهای بعمل آمده، فروشگاههای بزرگ و عرضه کنندگان مواد غذایی و نانواییها در سراسر استان با حداکثر توان به فعالیت خواهند پرداخت و در این زمینه شرکتهای پخش استان نیز جهت تامین کالاهای مورد نیاز همکاری کامل و فعالیت مضاعفی دارند.

 
وی افزود: در حال حاضر هیچگونه کمبود و مشکلی در تامین و عرضه لوازم مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و تمامی کالاهای مورد نظر به میزان کافی در استان موجود و در حال عرضه می باشد.
 
منتظری همچنین گفت: علاوه بر هماهنگیه ای بعمل آمده در خصوص فعالیت مطلوب واحدهای صنفی ذیربط در سطح استان از طریق اتاقهای اصناف و اتحادیه‌های صنفی،  بازرسان این سازمان و بازرسان اصناف بر روند فعالیت و خدمات رسانی واحدهای مذکور در سراسر استان نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند نمود.
 

وی تصریح کرد:شهروندان محترم در تمامی شهرستانهای استان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی و نانواییها مراتب را از طریق سامانه 124 و نیز بازرسی اتاقهای اصناف اعلام نمایند.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبودی در عرضه کالا نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..