تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند: 10 برد دربی به یک قهرمانی نمی‌ارزد!

کد خبر: ۴۸۱۶۷۴

۴۳  بازدید

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: حاضرم ۱۰ بازی را رفت و برگشت به استقلال ببازم، ولی در نهایت قهرمان لیگ شویم.

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان پرسپولیس گفت: حاضرم ۱۰ بازی را رفت و برگشت به استقلال ببازم، ولی در نهایت قهرمان لیگ شویم.

علیرضا بیرانوند پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت: در دیدار گذشته بازی حساسی که به قول سرمربی استقلال یک جام البته برای آنها بود را واگذار کردیم اما هواداران‌مان ما را تشویق کردند. اگر خانه‌های هواداران‌مان را بشناسم تک‌تک می‌روم و دست آنها را می‌بوسم که بعد از باخت در دربی ما را تشویق کردند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس پس از جلو افتادن مقابل سپاهان عقب کشیده بود، تصریح کرد: قسمت بود که ما گل مساوی را دریافت کنیم. اگر آن پنالتی برای سپاهان به دست نمی‌آمد امکان داشت بازی در نهایت مساوی شود. خیلی خوب شد که گل را زود دریافت کردیم چون تقریبا 15 دقیقه ناخودآگاه عقب کشیده بودیم. 

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: هیچ چیز نمی‌تواند جلوی پیشرفت پرسپولیس را بگیرد. دیگر به دربی فکر نمی‌کنیم، حاضرم 10 بازی را رفت و برگشت به استقلال ببازم، ولی در نهایت قهرمان لیگ شویم. جام را به تیم قهرمان می‌دهند نه برنده دربی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند: 10 برد دربی به یک قهرمانی نمی‌ارزد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..