تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبری تلخ بعد از برد شیرین/ طارمی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل الهلال

خبری تلخ بعد از برد شیرین/ طارمی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل الهلال

ورزش > لیگ برتر - مهدی طارمی اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حامد مومنی کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که طی استعلامی که فدراسیون از AFC گرفته است مهدی طارمی به دلیل محرومیت نمی تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل الهلال عربستان همراهی کند.

مهدی طارمی در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که سال گذشته و مقابل همین الهلال در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار شد با کارت قرمز داور رو به رو شد و به همین دلیل نمی تواند در نخستین مسابقه تیمش پس از اخراج خود به میدان برود.

دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان سه شنبه آینده در کشور عمان برگزار می شود.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبری تلخ بعد از برد شیرین/ طارمی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل الهلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..