تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر دفاع آمریکا: آماده همکاری با روسیه نیستیم

کد خبر: ۴۸۱۶۶۲

۳۴۷۴  بازدید

رئیس‌ پنتاگون اعلام کرد که واشنگتن در حال حاضر در جایگاهی نیست که بخواهد با روسیه همکاری نظامی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا در خصوص همکاری نظامی واشنگتن-مسکو گفت: «ما در حال حاضر در جایگاهی نیستیم که با روسیه در سطح نظامی همکاری داشته باشیم».

وی با اینحال ادامه داد: «اما رهبران سیاسی ما تعامل خواهند داشت و برای یافتن زمینه های مشترک یا یافتن راهی به سوی بازگشت روسیه پایبند به تعهداتش به مشارکت با ناتو تلاش می‌کنند».

وی ادامه داد: «تردیدی وجود ندارد که آنها (روس‌ها) در شماری از انتخابات مداخله داشته‌اند یا اینکه تلاش داشتند مداخله کنند».

متیس تصریح کرد: روس‌ها باید درست همانطور که ما از تمام کشورهای بالغ انتظار داریم به قوانین بین‌المللی پایبند باشند».

رئیس پنتاگون در خصوص پیام خود مبنی بر به اشتراک‌گذاری هزینه‌های ناتو گفت: «پیام من درباره به اشتراک‌گذاری هزینه ها قابل پیش‌بینی بود همپیمانان ناتو به خوبی از آن استقبال کردند».

وی تصریح کرد که ناتو در معرض تهدیدات جدیدی از جمله تهدیدات سایبری و تهدیدات تروریستی قرار دارد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، اوایل روز پنجشنبه (امروز) درباره همکاری با آمریکا گفته بود: «ما آمادگی احیای همکاری با پنتاگون هستیم اما تلاش برای برقراری گفت‌وگو با روسیه از موضع قدرت، بی‌ثمر است».

متیس در واکنش به این اظهارات شویگو گفت که لزومی نمی‌بیند که در خصوص این اظهارنظرات وزیر دفاع روسیه واکنش نشان دهد.

وی در اینباره گفت: «اصلاً لزومی نمی‌بینم به اظهارات روسیه پاسخ بدهم. ناتو همیشه از قدرت نظامی و حمایت از دموکراسی و آزادی که قصد داریم به فرزندانمان منتقل کنیم، حمایت کرده است».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر دفاع آمریکا: آماده همکاری با روسیه نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..