تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تصویری/پاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج:طی دستوری از سوی دادستان شهرستان قدس و فرمانده نیروی انتظامی ،شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرفتات از وجود دلالان غیر مجاز پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: امروز در پی شکایت مکرر شهروندان شهرستان قدس،طی دستوری از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس وحسب دستور دادستان این شهرستان،با همکاری نیروی انتظامی، شیطان بازار ابتدای سرقنات شهرستان قدس ،از لوث دلالان غیر مجاز پاکسازی شد.

سرگرد دُریاب،مسئول معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس ،در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج،در این باره گفت: این طرح در پی تماسهای مکرر شهروندان صورت گرفت ،که در نتیجه این مسئله ازسوی نیروبی انتظامی پیگیری شد وحسب دستور دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان قدس ،طرح پاكسازي مجدد شیطان بازار ابتدای خیابان اکنون صورت گرفته است و محل مورد نظر کاملا پاکسازی شده و دستور دادستان محترم نیز پلاکارد و در محل تجمع نصب گردید.

 

وی در پایان، از همکاری و حضور سرهنگ بداق، ریاست پلیس پیشگیری، سرگرد سعادتی، ریاست کلانتری ۱۲ شهرستا قدس در اجرای این طرح تشکر وقدردادنی کرد.

پاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدس  پاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدس  پاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدس  پاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدسپاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدسپاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تصویری/پاکسازی شیطان بازاری در ابتدای خیابان سرقنات در شهرستان قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..