تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف: لازم است همکاری‌ها با واشنگتن ازسرگرفته شود

وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای آمریکایی خود در آلمان بر لزوم آغاز همکاری‌های مشترک میان مسکو و واشنگتن تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با «رکس تیلرسون» تصریح کرد: «شما باید بدانید که ما در امور داخلی دیگر کشورها مداخله نمی‌کنیم».

نخستین دیدار میان وزرای خارجه روسیه و آمریکا در حال حاضر در شهر بن آلمان و در حاشیه اجلاس گروه بیست در این کشور در حال انجام است.

وزیر امور خارجه روسیه پیش از این دیدار بر اهمیت مشخص کردن پارامترهای همکاری مشترک با واشنگتن تأکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه گفته است که درباره موضوعات مورد بحث در مکالمه تلفنی «ولادیمیر پوتین» و «دونالد ترامپ» با همتای آمریکایی خود گفت‌وگو می‌کند.

هنوز جزئیات بیشتری از این دیدار منتشر نشده است. اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می‌گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف: لازم است همکاری‌ها با واشنگتن ازسرگرفته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..