تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزیاتو: کودکان خانواده های سلطنتی که روزی بر کشورشان حمکرانی خواهند کرد

آنچه مسلم است پرنس جورج، شاهزاده کمبریج، یکی از مشهورترین کودکان جهان است که روزی بر سرزمینش حکمرانی خواهد کرد. اما علاوه بر او کودکان دیگرانی نیز در سراسر جهان وجود دارند که رسالت مشابهی را برای کشور خود برعهده خواهند گرفت.

بر اساس داده های بدست آمده از «واشنگتن پست» تعداد نسبتا قابل توجهی از این کودکان در نقاط مختلف جهان وجود دارند که برخی هنوز نوزاد هستند، برخی چار دست و پا راه می روند و براخی نیز دوران نوجوانی خود را سپری می کنند.

نقطه مشترک همگی آنها با هم این است که توجه عموم همواره معطوف به آنهاست. در ادامه این نوشته به بررسی فهرست با جوان ترین کودکان متعلق به خانواده های سلطنتی آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید:

1

پرنس جورج سه ساله پس از مادربزرگ و پدرش در رتبه سوم به دست گرفتن قدرت در بریتانیاست.

2

شارلوت، خواهر یک ساله و کوچک تر پرنس جورج نیز چهارمین گزینه برای حکمرانی در این کشور محسوب می شود.

3

پرنسس استلا، دوشس Östergötland، تنها ۴ سال دارد اما بعد از مادرش در رتبه دوم در دست گرفتن تاج و تخت در سوئد است.

4

پرنس اُسکار، برادر استلا که تازه متولد شده، بعد از خواهرش در رتبه بعدی در دست گرفتن قدرت در کشور سوئد قرار دارد. وی در بهار سال ۲۰۱۶ میلادی متولد شد.

5

پرنس جیکوب و پرنسس گابریلا، دوقلوهای دو ساله نیز در جایگاه های اول و دوم در دست گرفتن قدرت در موناکو هستند.

6

پرنسس سوفیا و پرنسس لئونور، دختران پادشاه کنونی اسپانیا هستند. لئونور ۱۱ ساله و سوفیای ۹ ساله، به ترتیب رتبه های اول و دوم در دست گرفتن پادشاهی اسپانیا را دارند.

7

پرنسس «کاترینا آمالیا»، ۱۳ ساله، روزی پس از پادشاهی پدرش، عنوان ملکه هلند را به خود اختصاص خواهد داد. خواهرانش آلکسیای ۱۱ ساله و آریان ۹ ساله در جایگاه بعدی پس از خواهر برزگ تر خود قرار دارند.

8

پرنسس الیزابت ۱۵ ساله، منتخب دستیابی به تاج و تخت در بلژیک است. پرنس گابریل ۱۳ ساله، پرنسس امانوئلای ۱۱ ساله و پرنسس الونور ۸ ساله در رتبه های پس از او قرار دارند.

9

پرنسس آمالیای ۲ ساله، در رتبه سوم پادشاهی لوکزامبورگ قرار دارد. اکنون تاج و تخت در دست مادربزرگ اوست.

10

اینگرید الکساندرای ۱۳ ساله، روزی پس از پدرش زمام امور در نروژ را بر عهده خواهد گرفت. وی دومین حکمران زن این سرزمین خواهد بود و اکنون در رتبه دوم رسیدن به این مسئولیت قرار دارد.

11

پرنس کریستین ۱۱ ساله، در رتبه دوم رسیدن به پادشاهی دانمارک قرار دارد.

12

پرنس«تافا آئوآ ونوماتانگو» سه ساله اکنون دومین رتبه رسیدن به پادشاهی در کشور جزیره اقیانوس آرام تونگا را در دست دارد.

13

پرنس هیساهیتو، ۱۰ ساله، در رتبه سوم رسیدن به امپراطوری Chrysanthemum که یکی از اصلی ترین پادشاهی های ژاپن است قرار دارد.

14

پرنس «مولای الحسن» که ۱۳ سال دارد، بعد از پدرش به پادشاهی مراکش دست پیدا خواهد کرد. وی هم اکنون نیز در مقایسه با سایر جوانان خانواده های سلطنتی در مجامع عمومی حضور چشمگیری دارد و تقریبا در تمام عکس هایی که در چنین مجامعی از او دیده می شود، لباس رسمی به تن دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزیاتو: کودکان خانواده های سلطنتی که روزی بر کشورشان حمکرانی خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..