تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالعه و بررسی تحقیقات مهمترین عامل ایمنی

مطالعه و بررسی تحقیقات مهمترین عامل ایمنیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در نشست تخصصی با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به مسائل مختلف برنامه جامع مدیریت HSEE پرداختند.

 همایون توفیقی گفت: برنامه جامع مدیریت  HSEE  راهنمای جامع و کاملی در جهت هم افزایی و کاهش مخاطرات در شهرکها و نواحی صنعتی است که باید با دقت در تمامی شهرکها و نواحی صنعتی کشور انجام و از آن بهره برداری شود.

مدير HSEE سازمان در ارتباط با نتايج بازديد از واحدهاي صنعتي فاقد الزامات بهداشتي و زيست محيطي عنوان کرد: در راستاي حفاظت از محيط زيست و كنترل عوامل زيان آور محيط كار، بايد طوري اقدام شود كه در عين انجام وظيفه حمايتي از صنايع كوچك، تعهدات صاحبان صنعت در قبال محيط زيست و مسايل بهداشتي نيز محقق شود.

او در بازدید از تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتي خيام به وضعيت مطلوب آن اشاره و اظهار داشت: كنترل فاضلاب واحدهاي صنعتي بايد صورت پذيرد تا تصفيه خانه در ادامه روند فعاليت خود با شوك هاي آلي و هيدروليكي مواجه نشود.

در ادامه مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شاخص های این استان در بحث HSEE مثبت شده و یکی از وظایف ما در قبال صنعتگران مراقبت و حفظ کردن سرمایه های آنها است که بدون کوچکترین مشکلی بصورت مستمر باید ادامه یابد.

او خاطر نشان کرد: هدف از این نشست هماهنگی بیشتر با رویکردهای سازمان و نظارت بر اجرای برنامه های حوزه HSEE  در شهرکها و نواحی صنعتی استان بود تا سبب ارتقای بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی در این حوزه را فراهم آورد.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالعه و بررسی تحقیقات مهمترین عامل ایمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..