تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مسکن اجتماعی وحمایتی روی کاغذ مانده/ پوشش 30 درصد اقشار کم برخودار با اجرای طرح مسکن اجتماعی /ماهیت مسکن مهر و مسکن اجتماعی یکی است

ساعت: 16:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/28 شناسه خبر: 1040923

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح مسکن اجتماعی و حمایتی دولت تاکنون روی کاغذ مانده و البته ماهیت این طرح با مسکن مهر یکی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،سخنگوی کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مورد تفاوت مسکن مهر و مسکن اجتماعی گفت:  طرح مسکن اجتماعی و حمایتی  دولت  تاکنون روی کاغذ مانده و البته ماهیت و ادهداف این طرح با مسکن مهر یکی است.

صدیف بدری افزود:این طرح اگر عملیاتی شود قطعا می تواند مسکن اقشار  کم برخوردار را  تامین کند و برای حمایت اقشار پردر آمد بالا با اعطای  وام کم بهره می توان تحریکی به بخش مسکن داد ، در واقع این طرح می تواند تعادلی بین عرضه و تقاضا ایجاد کند.

تصریح کرد:نزدیک یک میلیون واحد مسکونی باید سالانه در کشور ایجاد شود تا تعادلی بین عرضه و تقاضا ایجاد کند.

بدری گفت:اگر این طرح عملیاتی شود بالای 30 درصد اقشار کم برخوردار جامه را پوشش می دهد اما  تا کنون روی کاغذ مانده  است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مسکن اجتماعی وحمایتی روی کاغذ مانده/ پوشش 30 درصد اقشار کم برخودار با اجرای طرح مسکن اجتماعی /ماهیت مسکن مهر و مسکن اجتماعی یکی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..