تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لارستان و سپاهان اصفهان به دیدار نهایی هندبال دختران منطقه جنوب راه یافتند

به گزارش ایرنا این رقابت ها که در شهرستان لارستان استان فارس در حال برگزاری است در مرحله نیمه نهایی در نخستین دیدار تیم سپاهان اصفهان با نتیجه 18 بر 16 از سد نفت و گاز گچساران گذشت و به مرحله نهایی صعود کرد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده مرحله نیمه نهایی تیم لارستان با نتیجه 22 بر 13 تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد و حریف تیم سپاهان در مرحله نهایی شد.
بدین ترتیب تیم های لارستان و سپاهان اصفهان بیست و نهم بهمن ماه برای تعیین تیم قهرمان با هم دیدار می کنند و ذوب و آهن و نفت و گاز گچساران هم در دیدار رده بندی برای تعیین تیم سوم به مصاف هم می روند.
لارستان، ذوب آهن و سپاهان اصفهان نفت و گازگچساران، کرمان و زاهدان تیم های تشکیل دهنده درگروه منطقه جنوب کشور هستند.
لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لارستان و سپاهان اصفهان به دیدار نهایی هندبال دختران منطقه جنوب راه یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..