تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور وزیر ورزش و تشویق ایسلندی در سالن

کد خبر: ۴۸۱۶۴۰

۷  بازدید

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی آزاد حاضر شد.

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی آزاد حاضر شد.

 رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در حالی از صبح در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد که عصر امروز مراسم افتتاحیه برگزار شد. در این مراسم مرشدان با ضرب خود به مدیحه سرایی پرداختند و 50 باستانی کار حاضر نیز به انجام حرکات نمایشی و باستانی پرداختند.

* ظرفیت سالن از ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم افتتاحیه تکمیل شده بود و بسیاری از علاقمندان موفق به حضور در سالن مسابقات نشدند. تعداد زیادی از حاضران هم در راهروها نشسته‌اند و یا به صورت ایستاده نظار‌ه‌گر رقابت‌ها هستند.

* مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان هم در سالن مسابقات حضور پیدا کرد و در کنار پیشکسوتان کشتی نظاره‌گر مسابقات شد. رازانی استاندار کرمانشاه نیز در کنار وزیر ورزش حضور دارد.

* تماشاگران حاضر در سالن به صورت ایسلندی به تشویق کشتی‌گیران پرداختند.

* رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی ایران هم با حضور در جایگاه ویژه به وزیر ورزش خوشامد گفت.

* سلطانی‌فر با دعوت رسول خادم به یکی از میزهای کنار تشک مسابقات رفت و ضمن خوشامدگویی به تئودروس هاماکوس، نماینده یونانی اتحادیه جهانی کشتی کنار تشک نشست.

* از برترین مربیان سارنده و نفرات برتر کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان با حضور وزیر ورزش، استاندار کرمانشاه، و تئودروس، نماینده اتحادیه جهانی کشتی و نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی تقدیر شد.

* همچنین از خانواده شهید ریزه وندی، قهرمان اسبق کشتی کشور، با حضور خواهر این شهید تقدیر و لوح یادبودی اهدا شد. خواهر شهید ریزه وندی با عکس این شهید روی تشک مسابقات حضور پیدا کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور وزیر ورزش و تشویق ایسلندی در سالن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..