تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرکسی لیاقت شهادت را ندارد

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) در مورد اینکه هر انسانی لیاقت شهادت را ندارد و حتما در این باره باید نظر خداوند متعال وجود داشته باشد، می گوید:واقعا هرکسی لیاقت شهادت را ندارد. شخصی پسرش می خواست به جبهه برود که شهید شود، او جلویش را گرفت. چند روز بعد در پل سیمان زیر ماشین تکه تکه شد. اجل این شخص رسیده بود، اما پدرش نگذاشته بود به جبهه برود. بعد داغ این بچه به دل بابا ماند.

 اگر شهید شده بود آبرو و افتخاری بود برای پدر، اما پدر مانع شد نگذاشت.

 سپس مرحوم مجتهدی در این باره می گوید:خیلی شهدا عجیب هستند، شهدا خدمت کردند، هم شهدا را باید دعا کنیم و هم رزمندگان را، هم معلولین جنگی را. همه اینها که در بیمارستان هستند یا غیر بیمارستان پیش خدا خیلی اجر دارند. اینها به انقلاب خدمت کردند، ما چکار کردیم؟

 آیت الله مجتهدی می افزاید:امام رحمة الله که انقلاب کرده بود تازه می فرمود: «ما کاری نکردیم پابرهنه ها کوخ نشین ها کار کردند.» امام (ره) آنقدر متواضع بود که گاهی در صحبتهایش می فرمود ما کاری نکردیم، این رزمنده ها کار کردند، این شهدا کار کردند.

منبع: سخنرانی های آیت الله مجتهدی (ره)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرکسی لیاقت شهادت را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..