تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«توسعه اقتصادی» در دو جلد آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر نی، کتاب «توسعه اقتصادی» نوشته ای. واین نافزیگر را با ترجمه غلامرضا و امیر آزاد روانه بازار نشر کرده است.

این کتاب به‌منظور افزایش شناخت دانشجویان علم اقتصاد، پژوهندگان اقتصاد توسعه و استادانی که به تدریس اقتصاد توسعه اشتغال دارند وعلاقه‌مند به گشودن بحث‌های تازه در این زمینه‌اند، تألیف شده است.

نافزیگر، استاد ممتاز دانشگاه ایالتی کانزاس در این کتاب به تجزیه و تحلیل اقتصادهای رو به توسعه‌ آسیا، آفریقا و اروپای شرقی، مرکزی که حدود ۸۵ درصد جمعیت رو به توسعه‌ جهان را در خود جای داده‌اند، می‌پردازد.

نویسنده در این کتاب مسائل اروپای شرقی و مرکزی و اتحاد شوروی سابق، فروپاشی سوسیالیسم دولتی و گذار به اقتصاد آزاد و اصلاحات اقتصادی این کشورها و نیز گذار چین به اقتصاد بازار را تحلیل می‌کند.

نافزیگر علاوه بر مسائل کشورهای در حال صنعتی‌شدنِ شرق آسیا، به مشکلات حاد کشورهای جنوب صحرای آفریقا می‌پردازد و درعین‌حال تأکید می‌کند که مسائل نپال، میانمار (برمه)، کامبوج و هائیتی به‌اندازه‌ مشکلات آفریقا جدی‌اند.

در این کتاب، نویسنده ابتدا به تشریح و توضیح توسعه اقتصادی می‌پردازد و سپس عوامل موثر در این زمینه را معرفی می‌کند.

«توسعه اقتصادی» در دو جلد و به قیمت 60 هزار تومان توسط نشر نی روانه بازار کتاب شده است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««توسعه اقتصادی» در دو جلد آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..