تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کنسرت احسان خواجه‌امیری در اسفند ماه

کنسرت «احسان خواجه امیری»، خواننده مطرح موسیقی پاپ از آلبوم پر فروش «سی‌سالگی»، در آخرین هفته اسفند ماه ۱۳۹۵ در تهران برگزار می شود.


طی دو تاریخ ۲۲ و ۲۳ اسفندماه سال جاری، «احسان خواجه امیری»، کنسرت آلبوم «سی سالگی» را در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» بروی صحنه می برد.

این کنسرت که اولین اجرای زنده قطعات آلبوم سی سالگی خواجه امیری است، با همکاری موسسه «رویال هنر» برگزار و بلیت‌فروشی آن از عصر روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

«احسان خواجه‌امیری» شهریور امسال آلبوم «سی‌سالگی» را روانه بازار موسیقی کرد. تنظیم قطعات آلبوم «سی‌سالگی» را «علیرضا افکاری»، «هومن نامداری» و «امیرحسین اکبرشاهی» به عهده داشته‌اند و «روزبه بمانی» و «افشین یداللهی» ترانه های انتخابی آن را سروده‌اند.

شایان ذکر است که این خواننده پیش از این آلبوم‌های «من و بابا» (۱۳۸۰)، «برای اولین بار» (۱۳۸۴)، «سلام آخر» (۱۳۸۶)، «فصل تازه» (۱۳۸۷)، «یه خاطره از فردا» (۱۳۸۹)، «عاشقانه‌ها» (۱۳۹۱) و «پاییز تنهایی» (۱۳۹۳) را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کنسرت احسان خواجه‌امیری در اسفند ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..