تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌های بازی ذوب‌آهن - استقلال/برخورد گرم کاوه رضایی با ذوب‌آهنی‌ها

انتقال مجتبی حق‌دوست به صورت کول‌بری به داخل رختکن استقلال از نکات جالب توجه نیمه نخست دیدار ذوب‌آهن و استقلال بود.

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در پایان نیمه نخست با برتری یک‌ بر صفر آبی‌ها به پایان رسید. حواشی نیمه نخست این دیدار به شرح ذیل است.

- به دلیل استقبال زیاد هواداران استقلال از این دیدار و پادرمیانی سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن بخشی از سکوهای خالی متعلق به تیم ذوب‌آهن به هواداران استقلال اختصاص یافت تا نسبت تماشاگران به یکدیگر ۵۰ به ۵۰ شود.

- از میان استقلالی‌ها کاوه رضایی و امید ابراهیمی و از میان ذوب‌آهنی‌ها رجب‌زاده به همراه حدادی‌فر بیش از سایرین مورد تشویق قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا،  پیش از آغاز بازی کاوه رضایی که فصل گذشته در ذوب‌آهن بازی می‌کرد به سمت نیمکت این تیم رفت و برخورد گرمی با ذوب‌آهنی‌ها داشت. همچنین احسان پهلوان و مهدی رجب‌زاده از تیم ذوب‌آهن هم به سمت نیمکت تیم استقلال رفتند.

- در اوایل نیمه اول این دیدار اعتراض شدید مرتضی تبریزی به موعود بنیادی‌فر به دلیل اعلام خطا به سود استقلال جالب توجه بود. او در نهایت با یک کارت زرد نیز جریمه شد.

- در دقیقه ۲۲ این بازی هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر مرحوم منصور پورحیدری را مورد تشویق قرار دادند.

- سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کرد. او به دلیل محرومیت نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.

- در پایان نیمه نخست مجتبی حق‌دوست دچار مصدومیت شد و بعد از سوت پایان این نیمه توسط یکی دو نفر از اعضای فنی استقلال به رختکن انتقال داده شد. آنها این بازیکن را روی کول خود قرار دادند و رختکن بردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌های بازی ذوب‌آهن - استقلال/برخورد گرم کاوه رضایی با ذوب‌آهنی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..